Vårruset idag i Sverige

Vid den här tiden förra året var jag vältränad, bra kondis och brun. I år är jag inte alls tränad, ingen kondis alls, och inte tillräckligt brun. Livet går bara utför, så nu gäller det att ta tag i det.

I dag på jobbet var vi överbemannade så tror det nästan vart 5-6 stycken som fick gå hem. Lite lätt världelöst. Jag gick hem, men kom på nu i efterhand att vi borde ändå få betalat för de timmar vi egentligen skulle jobbat. Men men. Jag och Linn gick jag satte oss på Ben n Jerrys käkade glass och snackade en massa. Kan inte förstå hur god den glassen är! Mmmmums!

Nu är jag hemma igen för min kära romis hade glömt nyckel så jag vart tvungen att åka hem och släppa in fanskapet! Haha! Passar på att tvätta upp all tvätt jag lyckats sammla på mig. Den tvätten jag sorterade igår och la ut över hela mitt rum för att tvätta då jag var ledig, men fick ingen tvättid. Så nu när jag kom ned och fick se att det fanns tid skrek jag JAAA, sen kom jag på mig själv att de kanske var någon som hörde mig, kunde blivit pinsamt!!


Tänkte roa er med lite bilder från helgen

Jag och Linn

 

Sanna och jag

 

Linn jag och Sanna

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0