Överinterligenta Moa

Blev några öl i Parken med Madde och Ponka tills det var dags att möta upp Moa. Hon skulle åka till Storo köpcenter för byta ett par jeans. Så vi åkte dit kollade runt lite och sedan hoppade jag och Moa av vid jernbanetorget för att ta rätt t-bane hem medans Madde och Ponka satt kvar på trikken hem till de.

Skulle sätta mig och äta god middag framför tven, men gick det? Nej! Moa har nämligen lyckats ha sönder antennsladden.. Bra jobbat tjejen!!

Så det skulle bli en film framför datan. Men Moa fixade det jag hade råkat pilla bort på min dator, alltså tillgången till internet. Har frågat både Matte och Danne om hjälp, men ingen av grabbarna klarade de, men de lyckades Moa med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0