Aldrig fucka upp!

3 dagars och jag har blivit dö-förskyld.. Är helt fuckt up i halsen, hostar och massa segt slem. Usch och fyy!

I torsdags, bowling, några öl på Barbera.

Mitt nick-name

 

Jag förlorade...

 

Efter bowlingen, Öl på Barbera


Fredags, först några afterwork-öl på Peples, fler öl hemma hos Madde och Ponka, utgång på Barbera.

Utgång på Barbera



Lördags, Mera öl hemma hos Madde och Ponka, fira Espen, utgång på Latter och Barbera..

Hemma hos Madde och Ponka innan Latter

 

Hos Madde och Ponka

 

Latter

 

Latter


Söndag, helt förstörd (inte av bakfylla) utan för att jag håller på att bli dö sjuk.. Hostar och har ont i halsen..



Bättre blir de ju inte av att de regnar ute, fy fan vad jag hatar Norsk-sommar. För just nu är det mycket bättre väder i Sverige (!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0