3D-Bio med Kollektivet

Kom hem och blev överraskad över att Matte säger att han fixat en biobiljett även till mig! Så i kväll när Moa kommit hem så blir det Pirates of the Caribbean, vet inte var den heter, men den nya i alla fall!

Fick gå tidgare från jobbet idag. De har inte lyckats få flyt på de hela än, så vi är lite väl överbemannande ibland! Men en timme tidigare var det skönt att komma hem. Hade inte ätit mer än Cheese fries idag eftersom jag råkade hitta något grönliknande i min medtagna matlåta.. Usch! Jag är riktigt kännsligt när det gäller utgående datum!

Nog med dö snack. Ska fixa mig så jag är klar tills Moa kommer och vi kan gå iväg på Bio!

Och hur skönt/snygg är inte Jack Sparrow (Johnny Depp) och Will (Orlando blom) Som synd är att han inte är med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0