Ulitmata bakis-dagen för svenska befolkningen

Jag mår som jag förtjänar antar jag... Hade riktigt kul i går med tjejerna, fast att vi hamnade på någon bonnfest. Eller det kändes som det ialla fall. Och fast att vi aldrig hann ut på krogen. Ibland blir det så och kanske var det bra just för att jag ska jobba i dag. Annars hade jag nog fått i mig ännu mer och blivit ännu mer bakis i dag.

Känns som om detta är den utlimata bakis-dagen för svenska befolkningen. Nu är det en vecka kvar till jag åker tillbaka till Oslo. Och det ska bli så fruktansvärt skönt! Jag verkligen längtar som fan!

Nu ska jag hoppa in i ducshen och hoppas på att jag piggnar till. Sedan åka till jobbet och jobba 16-02.00. Roligt v



Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0