Storhandla mat

Filmen igår var bra måste jag säga. Förstod väl nästan allt, och skrattade samtidigt som jag blev livrädd i mellan åt. Att ha 3D-glasögon var skit jobbigt i början, textremsan kletade ut sig typ, och jag vet inte om jag tycker att filmerna blir så mycket bättre med 3D. Men helt klart sevärd!!

Frågan är istället vad Moa tyckte om filmen..... Hon sov nämligen nästan igenom hela. Roligt tjej! Hur kan man betala för att gå på Bio (kino) och sedan somna. Visst var jag också trött, hade liksom jobbat, men att hålla sig vaken var ju ett måste.. Ha!

Nu ska jag nog gå och handla in lite mat. Har inte "storhandlat" sedan jag var i Sverige. Vilket känns bra, för maten har räckt längre än jag trodde.

Tänkte lägg upp lite nya bilder, men lyckades inte riktigt. Kommer senare!

Ciaoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0