Sista dagen av ledighet

" Varje gång jag ser dig expolderar det något innom mig, det räcker att du ler åt mig så kapitulerar jag! "

Gick upp "tidigt" i dag för att äta frukost med  Moa. Riktigt trevligt. I morgon ringer klockan 05.45, usch och fy. Gick sedan mitt första ärende till Nordea för att fixa min pinkod som jag av någon konstig anledning inte fått. Vidare till Telenorbutiken, jag kommer aldirg ha något med de att göra så fort jag är klart med mina "två år hos de".

Jag betalde ju av cirka 8000 kronor för att bli av med mitt abonemang, gick och frågade om jag kunde använda ett simkort idet från telenor. För det är ju inge kul att inte kunna använda mobilen. Det skulle tydligen funka. Så köpte ett hos telenor, men då var den tydligen låst.. Alltså jag fattar inget. Och sätta sig telefon kö och ringa till Telenor i Sverige är ju inte prio ett med tanke på att det kostar en hel del!! Herre gud!

Nu ska jag i alla fall gå och lägga med i solen för sista gången på länge med tanke på att schemat på Max drar igång i morgon..

Saknar dig gumman.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0