Sista arbetsdagen på Max- Karlstad

Gjorde min sista dag på Max i Karlstad idag! Kom till jobbet och var på strålande humör, trotts att jag var trött. Sedan fick jag reda på att Linn var hemma och var sjuk. Hon hade åkt tillbaka till Oslo en dag tidigare. Varför gjorde inte jag det???

Aja, åt en god middag med Mamma och bror. Sedan packade jag ned allt jag hade med mig + lite till.. Ingen... Men jag vet inte riktigt hur  jag ska klara mig att ta mig till bussen. En backpacker-väska, en rullväska, en stor "Ikea-liknande" påse samt min dator.. Herregud. Välpackade, så det väger en hel del...

Vet inte om jag tycker det ska bli skönt att åka tillbaka till Oslo eller bara jobbigt. Något nytt igen, nytt jobb, nya arbetskamrater, ny chef.. Ja allt är nytt IGEN.. För ingen rutin på något i mitt liv.

Aja.

Så här såg det ut i vintras när jag åkte första gången. Sedan har jag åkt med denna packning plus några till väskor, hm ja tror det blir 4 gången nu.. Förstå den dagen jag får för mig att flytta hem. Då blir det bil fram och tillbaka till Oslo..

 

Flytt nr två.. Fast jag åkte med dessa väskor två gånger för att få med allt från första boende till andra boendet. Tredje flytten var det detta plus fyra Ikea kassar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0