Oslo på Fredag

Jobbade natt igår och det var hyfsat kul eftersom jag jobbade med Linn!

Nu längar jag som fan tillbaka till Oslo. Fast ändå så vill jag åka hem till pappsen en stund. Men som alltid kommer det något i mellan och jag kan inte åka hem nu i helgen som planerat.. MAX ska tydligen ha någon kickoff i norge på lördag och sedan ska de ytterligare vara introduktoion på tisdag och sedan vip kväll onsdag och slutligen drar det igång! Så jag får väl bita i hop och vara lite glad för att jag får komma hem till Norge i alla fall!

Har råkat ut för världens huvudverk och mår allmänt skit.. Fryser och ett dunkande huvud, usch. Vill bara blunda och dra täcket över huvudet. Tror jag gör det nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0