Noska är ett sexigt språk...!



Vad är sexigare än när killar/män pratar norska!?





Har varit och köpt nya byxor till Moa eftersom jag råkade ha sönder de i helgen och fick med mig Danne. Sedan gick vi förbi Kiwi för att handla mat. Jag är galen i räkor och köpte äntligen de, men herre gud vad billigt de var!! 19.90 per kilo!! I Sverige är det ju sjukt dyrt!

Gjorde kokt potatis med torsk, äggsås, wokgrönsaker och toppade med nyskalade räkor! Kan bara säga att jag är sjukt mätt och det var riktigt gott! Muuums! Nu ligger jag och väntar på att någon i Kollektivet ska komma hem så jag kan få prata, sedan kolla på finalen i PH ( Noska Paradise hotel ) och sedan att Moa ska komma med flyget!

'

Synd att jag inte hittade en bild på "stor Niklas", han är så grymt snygg... Skäggstubb, brun, lite busigt hår och de sötaste leendet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0