Morgonpromenad genom Frognerparken

Tog en morgon promenad med Moa till hennes jobb. Riktigt skönt att gå igenom hela frognerparken och plötsligt vara framme...(!!)

Har lite lätt panik när jag är ledig på veckodagar och jobbar helger. Tycker det är lite lätt värdelöst eftersom ingen annan jobbar skift som jag utan alltid vardagar och ledig helger.. Aja, fick för mig att lagar en lite avencerad paj idag.. Sitter och luktar på doften som kommer från köket, nu känner jag HUNGER! Gjorde en ganska stor så nu blir det god mat på jobbet i helgen!

Efter klockan 3 ska jag tillbaka till Moas jobb och hänga där tills hon stänger.. Vet inte annars vad jag ska göra. Hoppas på att Danne är social när han kommer hem, men de brukar han inte vara så, varför skulle han vara det i dag för?? Höhö..

Sedan är det snack om bowling i kväll med Madde, Ponka, Freddan, Moa, jag, Danne och Matte. Kan bli jävligt kul!!

Nu kurrar det så in i helvete i magen och jag måsta bara smaka på min egen designade paj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0