Jag bara gnäller, måste sluta med det!

Har haft en riktigt jävla skit natt! Gick och la mig vid cirka 12 tiden eftersom jag var ledig i dag. Vaknade första gången vid 2 och var vaken, vaknade sedan vid cirka 3, igen vid halv 5 och slutligen låg jag vaken till klockan 6 och frammåt då jag hörde hur alla grabbarna begav sig till jobbet.

Jag var helt förstörd, men kroppen sjukt orolig, men jag somnade i alla fall i någon timme till. Men jag förstår inte. En riktigt frustration från min sida.

Nu ska jag kolla på film, strunta i mat och äta godis i stället och bara för att markera för mig själv att jag är vuxen och jag gör vad jag vill. (nog för att jag vuxen och förstår att de inte är någe bra, men vissa dagar måste man bara få strunta i alla normer, förplikterser osv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0