Jag är snäll.

"-I can see myself with you in bed with me"




Bara för att jag är en snäll kompis, så gick jag upp tidigt, (07.15) fast att min buss inte går fören klockan halv 2. För att ta bilen till Vandrarhemmet som Linn och Kristin bodde på för att hämta hennes kamera som hon glömt där.. Kommer därifrån med en hårfön samt en datormus.. Jaha, nu har jag blviit budbärare också..

Linns kamera är självklart, men att ta med en annan norsk killes saker när jag inte ens vet vem det är eller vad han heter eller bor.... Aja träffar väl han kanske i morgon på kickoffen eller någon gång när vi jobbar tsm..

Nu ska jag packa de sista sakerna, sätte mig och softa framför tven och vänta in att klockan ska bli dags att åka med bussen in till bussen. Haha de lät bra va.. Förstår bara inte hur jag ska lyckas få med mig allt, men det återstår att se.. Har lyckats få hjälv några gånger av okända människor som ser att jag inte klarar av att bära ner allt från tex en trappa.. Så snälla människor finns det allt!


Kommentarer
Postat av: Linn

DU ÄR SÅ JÄKLA SNÄLL! Min hjälte :) Ses på lördag!

2011-05-06 @ 11:21:52
URL: http://justtwogirlz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0