Gubben på hakan

Råkade somna med datan i sängen en stund efter att jag kommit hem från jobbet. Trotts de två timmarna är jag ändå sjukt trött och ligger nu i sängen och ska väl snart sussa kudden.

Jag har skrattat så sjukt mycket i kväll. Först lite sång och musik med "så ska de låta". Sedan fick vi för oss att vi skulle göra charader, med det slutade med att vi läste upp de bara för varandra. Det roliga var att vi sa att de skulle handla om oss i kollektivet, och att jag och Moa skrivt lika om en sak vi inte kunde sluta skratta åt.

Sedan spårade de ut ännu mer. Ni vet när man ritar ögon på hakan och sedan spelar in upp och ned.. Så jävla roligt! skrattar fortfarande när jag ser filmerna framför mig! Skulle ha lagt upp i alla fall en här,men nu är det så att Moa har det på sin Ipod och den måste laddas..

I morgon blir det jobba igen och lite skönt med "sovmorgon", för klockan ringer bara 06.45!

Sussa sött!

Detta är bara en lånad bild, men ni förstår principen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0