"god morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt.."

och vad gör Erica... Jo ligger och degar i sängen och väntar på att något roligt ska hända. Hatar att vänta in att arbetsdagarna ska dra igång.. Men i dag ska jag i alla fall iväg på något informationsmöte och lite annat vid 16.00 tiden.. Så fram tills dess hade jag tänk försöka roa mig med att städa lite, eftersom jag inte tycker att vädret är tillräckligt soligt för att lägga mig på en fit på bakgården.

Men har jag tur kankse de blir bättre om en timme eller så.

I söndags var jag jättepigg och gick in till Moa och sjöng, "god morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt.. osv." men fick till svar, ERICA de är fan inge roligt, gå ut!! Det var världens finaste väder och klockan var strax efter 11 och jag tyckte att vi kunde gå till parken och lägga oss där.. Men i alla fall, idag kommer Moa in och sjunger samma sak för mig, och jag var vaken och skulle kunnat gå upp, men i stället gav jag igen med samma bitch-röst, MOA det är inge kul, gå! He he..

hoppas hon inte tog det på för stort allvar bara..'

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0