Førsovigt mig.. (!!!!)

Fick før mig att åka till Moas jobb efter jag kommit hem från mitt jobb. Kæde mig så sjukt rastløs av att inte gøra något. Så nu sitter jag hær.

RÅKADE førsova mig idag.. Så jævla typiskt!! Hade stællt två alarm på den ena mobilen, ett på den andra och en væckarklocka.. De førsta ringer och troligen stænger jag av den i sømnen. Sedan ringer ingen mer och jag vaknar av mig sjælv, vilken var en jævla tur.

Nær jag kommer till jobbet, ringer de andra två alarmen. (!!!!) Då var de ju inte klockan instælld rætt på den mobilen. Nej fy fan vad pinsamt, det har liksom aldrig hænt førut!!!

Som tur var kom jag bara en halvtimme før sent. Vilket egentligen ær sjuuuuuukt mycket! Tog mig igenom dagen och jobbade øver de jag hade missat. Var ju premiær i dag så ni kan førstå vilken hysteri och hur många kunder det var!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0