Fredag den 13..

Ytterligare en dag på Max, och idag försov jag mig inte..!! Jobbar även i morgon och fram tills onsdag nästa vecka, så i dag och resten av helgen blir det lugnt..

Att jobba på Max är mycket stressigt, men jag klarar det. Sen är det ju ett plus att det finns ögongodis att kolla på.

Funderar på vad jag ska äta till middag och ta med mig till lunch till jobbet i morgon. Många tänker säkert att det är drömmen att kunna äta hamburgare varje dag och välja fritt plus personalrabatt. Men jag lovar er, står ni i mat/fritörslukt hela dagarna kommer ni inte vilja äta de på er lunch också. Det är först när jag kommer hem jag skulle kunna tänka mig, att äta hamburgare. Men de är inte ofta..

Vi har tillbud på orginalmålet nu för 49 nok, så ni kan tänka er hur många såna jag säljer per dag! Ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0