Fantasy

Ännu ett arbetspass avklarat!

Danne och Matte kom och mötte mig efter jobbet. Dagarna på jobbet går så mycket fortare när man har ett gullgit ansikte att kolla på, de gillas!

Vi chllade lite och gick Karl Johan en sväng. Jag kände att det var dags för ett nytt inköp av parfym. Så slog till när jag såg att det var tilbud på vissa parfymer. Det blev till sist, Briney Spears , Fantasy. Lutar sött och gott, precis som jag, He he!

Sedan blev de faktiskt, middag på Max. Lite tragiskt att inte gå därifrån fast man slutat och fast jag står i den lukten hela dagarna. Grabbarna var sugna och jag ställde upp!!

Letade efter en fotboll till pojkarna som måste akriveras, men intersport på Bokstaveien hade hunnit stänga. Så nu ligger jag och vilar fötterna i sängen och väntar på att min tvätt ska bli klar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0