En dag i solen!

Har legat och gosat i solen hela dagen. Men först gick jag och Moa och köpte oss varsin smootie! Letade upp en plats som funkade i parken bland alla människor, slog på musik och chillade. Efter ett tag kom Danne och Matte och gjorde oss sällskap, men jag tror inte de pallade trycket för efter någon timme gick de igen.

 



Efter ytterligare ett tag gick vi också. Hade legat och bestämt att vi skulle gilla till middag så målet var Bunpris, (vilket är den enda "affären" som är öppen på söndagar här i Oslo. Rätt drygt. Men vi hann inte så långt fören vi stötte på vår två tjejer med deras vänn från vårt gamla kollektiv. Inte ofta de händer i en sådan stor park liksom!!



Grillade sedan på bakgården och efter en stund kom Madde och gjorde oss sällskap. Förflyttade oss sedan till lägenheten och kollade på gamla bilder.



Sedan film med Danne och Matte och nu ligger jag i sängen och funderar på vad F*n jag ska göra i morgon. Är inte van att vara ledig så här mycket och känner mig sjukt rastlös!!! Blir nog en sväng i solen på bakgården om vädret tillåter det!!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0