Bowling och öl = en sen kväll

Igår efter att ha suttit på Moas jobb i cirka 2 timmar och ätit massa onyttigt bar de av hem, snabbt duscha och sedan åka till Solli för att Bowla med Moa, Matte, Espen, Madde, Ponka och Fredda.

Först en öl på Fridays sedan bowling. Jag var såklart sämst, men det visste jag nästan innan jag ens började spela, men jag hade kul ändå! Eftersom jag var ledig i daga, så tyckte jag att vi alla kunde ta en öl på Barbera. Så jag fick med mig de dit och vi satt och snackade en massa. Riktigt trevligt. Grabbarna och Madde ska ut både i dag och i morgon. Meeeeeen jag jobbar ju såklart.. Värdelöst!

När vi kom hem igår kväll blev de min speciallite till lite käk. Smörgås med ägg i. Mums. Fick sedan sitta med Moa på sängen medans hon packade. Fast hon gjort allt annan än packade tyckte jag. Så vi kom inte i säng fören 01.30 och hon skulle upp till jobbet vid halv 05.30!!

Fast jag vaknade då jag med, men efter att hon gått till jobbet vid 06.00 somnade jag om till 11.00. Nu ska jag hugga in på min paj jag gjorde igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0