Bara massa vuxen saker

I dag har jag haft lika mycket huvudvärk som igår och jag förstår inte varför jag ska bli drabbad. Jag kan inte heller äta värktabletter eftersom jag har så fruktansvärt lätt för att blöda näsblod..

Men i dag har jag iallafall fixat med en massa vuxen saker.. Räkningar, försäkringar, facket, a-kassan, betalningar ja you name it! Men det känns så fruktansvärt skönt, precis som om jag burit på en stor ryggsäck med sten. Men nu är den dumpad.

Har handlat med mig mat till norge, tvättat kläder och börjat packa. Nu är jag redo! Nu kommer jag!

Jag behöver verkligen klippa mig, samt lägga i en ljusare nyans slingor. Men de får vänta. Har lagt upp en budget och måste hålla den nu.. Vill ju inte vara med i lyxfällan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0