250 miljoner!

Känns jättekonstigt, går upp 10 för att jobba 11-21.00 i dag. Kommer komma hem och bara Matte och Danne är hemma. Moa har åkt till Götet och Walle åkt hem. Så helgen kommer bli jävligt rolig. Jobba, jobba, komma hem sent...

Men får se om jag lyckas få grabbarna att vara snäll och passa upp på mig. Man kan ju alltid pröva. ;)

I går när Danne kom hem från jobbet snackade vi om vad man skulle göra om man vad 250 miljoner.. Och han sa att hans dag hade gått jättefort på jobbet när han stått och tänkt på det. Så i dag hade jag tänk göra samma sak. Så och tänka på hur jag skulle dela ut vinsten till mina nära och kära runt omkring mig. Hoppas hoppas att dagen går fort!!!



Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0