Holmenkollen, skidVM, ny lägenhet, två nya jobb, japp, de går bra nu.

ytterligere en liten snabb uppdatering om hur jag har det i nya lägenheten..

Inge internet som ni kankse har märkt, men sover riktigt bra och trivs som fan, dock måste vi få in två till nu så de blir lite mer liv och rörelse.

Invigde tvättstugan idag. Hade tänkt ta en riktigt lång och välförtjänt sovmorgon efter slitsamma dagar uppe på Holmenkollen under skidVM. Hur häftigt var de inte att uppleva de draget som var där varje dag, se hoppningen precis utanför butiken och följa med i skidspåret. Helt galet.

Men i alla fall, blev ingen sov morgon och nu sitter jag i de gamla kollektivet för att låna internet.. Helt sjukt vad låst man blir när man inte kan använda det.

Har i alla fall jobbat klart på intersport och ska nu börja på Mcdonalds på onsdags och sedan i april börjar jag på MAX... Nu rullar allt på som vanligt!

Nu ska jag bara fixa lite med internet och sedan åka hem och bjuda Våra gamla kollektivkompisar på middag som tack för hjälpen när de hjälpte oss att flytta..

En liten snabb uppdatering, kommer nog mer iveckan för Moa reser hem i morgon och jag blir själv i en hel vecka. Kommer nog hänga här en hel del, höhö ;)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0