Fettisdagen

Nu är jag tillbaka till kollektivet igen och lånar deras internet. Har betalat hyran för denna månad, 10 000 sek... Inte så kul, men men...

Min älskade vän, roomis och bästis har åkt hem till Sverige och lämnat mig en heeeel vecka i Oslo!! Buhuuuu, saknar tjejen redan och vi har redan pratat i telefon i 20 min trotts att hon lämnade oslo klockan 16 idag.. Sjukt att vi inte varit utan varandra mer än ett dygn på närmre 3 månader..

Men jag ska jobba i morgon och torsdag, hoppas även på fler tider, annars funderar jag på att dra hem till mamsen. Kommer börja klättra på väggarna i lägenheten annars. Som tur är har jag mina vänner i gamla kollektiviet som släpper in mig så jag får vara med och hänga i deras soffa. Funderar på om jag ska dra med någon till något fik nu för att köpa semlor eftersom de är fettisdagen i dag!!

Gott gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0