.

Nu har jag klarat av mina två lärlingsdagar på Mcdonalds och de gick riktigt bra och jag tror att jag kommer trivas. Eller jag trivs redan riktigt bra och de som är skönt är att alla är unga..

Nu idag sitter jag hemma hos mina vänner i det gamla kollektivet, vart annars, har ju inget eget internet... Storstädade lägenheten i dag och upptäckte att damsugaren sök riktigt dåligt.. Så nu blir de att skaffa ny..

I kväll blir de chill, väntar på att Linda ska komma.. Sen i morgon blir de nog lite öl hemma hos mig med brudarna!

Vill ha värme!!


Kommentarer
Postat av: Annette

Ser skönt ut på fotot! Snart är det sommar, då kommer vi och hälsar på :)



Kram!

2011-03-18 @ 14:10:21
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0