Uppdatering av helgen,

Tänkte jag skulle berätta lite snabbt om helgen eftersom jag inte uppdaterat något om den.. I fredags firade jag och Moa med två flaskor vin, sedan blev det ytterligare en. Jobbade på fredagen, på kvällen blev det vin och öl och jag jobbade även då på lördagen. Lördagkväll festade jag och Moa på med drinkar, och slutade ute på ett ställe, jobbade även söndagen.. Söndagen efter jobbet träffade jag Moa, Madde och Ponka och vi satte oss i slottsparken och åt kebab, sen tänkte jag att vi skulle dricka igen eftersom alla i Norge var lediga på måndagen, men det slutade med att Moa däcka i soffan och jag i sängen utan någon alkohol.

Måndag, går jag till jobbet, kommer till jobbet vi är så sjukt överbemannade, så jag erbjuder mig att gå hem.. Dumt egentligen, för det var sjukt bra OB, men jag har redan jobbat så mycket förra veckan, så jag ville bara ta de lugnt. Åkte med Madde, Ponka och Moa ut till HUK och låg och solade hela dagen. Jättemysigt!

Under alla dessa dagar har jag och Moa haft lägenheten för oss själva eftersom grabbarna varit i Sverige. Inte för att vara elak, men det har varit så sjukt jävla skönt!!


Moa och jag hade våra, öl brillor på, aaaa-ölbrillor på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0