Trött, tröttare, tröttast - Precis!

Och man kan vara trött också!!

Det gick väl si så där att sova på nattbussen.. Var obekvämt, varmt och ljust.. Så jag sov inte så djupt om man säger så! Hörde mig själv prata i sömnen.. Men kommer inte ihåg vad jag sa, för så tillräckligt djupt sov jag..


Dirket till jobbet efter att varit hemma och lämnat väskan.. Jobba över en timme och sedan hem. Hade endast fått i mig två ägg på morgonen, så jag var helt förstörd.

Nu håller ögonen på att åka ihop så funderar på att låta de göra de. För i morgon och på onsdag jobbar jag 10-21.00. Har tagit på mig dubbla pass så kommer vara lagom trött!


Jag och Lillasyster. Jag satt i gräset med datorn, så kommer hon och bjuder på choklad! Där av minen på henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0