Tempo tempo tempo!!!

Tror ni jag hann med allt jag skulle eller? Svar nej!! Men har ändå haft en riktigt bra dag, och vill verkligen inte åka hem i morgon. Skulle gärna ha stannat i alla fall 2 dagar till. Men den lyckan fick jag inte. Så nu hoppas jag att mina nära och kära i Oslo kan kompiltera upp min saknad att inte få vara kvar längre..

Har typ stressat sönder mig och känner att jag måste få umgås med familjen i lugn och ro, men de har inte rikigt bilvit så. Men även i dag grillade vi, drack vin, som tyvärr smakade illa, så vi hällde ut de. Blev öl till maten i sommar värmen, avslutade kvällen framför en film Lillasyster valt med färska jordgubbar! MUMS!

Packade väskan i dag också, - Stark man som bärhjälp sökes! Får se om jag överlever med den väskan + en till bag, samt datorväskan... Aja, har med mig i alla fall 8 par sommar skor nu, så jag är nöjd!

Resultater av Jessis färgning och klippning. Tack gumman! När du kommer till Oslo ska jag bjuda dig på en mysig fika som tack för hjälpten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0