Snygg, sexig och .... ?

Jag bara dog lite så där smått precis!! Var ute på en power walk i cirka 45 minuter.. Så jävla underbart skönt det var att äntligen hoppa i träningskläderna. Och vet ni vad!? Jag kände mig så sjukt snygg, nästan lite sexig när jag såg mig i spegeln med mina tajta träningsbyxor som satt så sjukt snyggt! Ingen valk vid liningen här inte!!

Sedan har jag nyss proppat i mig massa mat, God mat!! Sökte runt lite på nätet efter något med kyckling och grädde i. Hittade inget, i stället impoviserade jag..

1 st kycklingfileér
1 paket bacon
1 röd lök
1 liten gul lök
4 vitlöks klyftor

steks samman.

1/2 Creme fresch
1 förpakning mjukost, vitlök
cirka 2 dl grädde
riven ost


I en ungsäker form grundar jag med lite creme frech i botten, sedan en mjukost med smak av vitlök. På med kycklingröran och sedan på med grädden. Toppar med lite riven ost, salt och oregano. In i ugnen medan du börjar med riset.

Serverar detta med ris.. Super gott!! Skulle verkligen vilja äta upp allt, men är så sjukt mätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0