Så skönt att vara hemma, men så mycket att göra och hinnas med!

Det har verkligen varit en av de bästa dagarna på länge. Inte för att de har hänt något mer speciellt mer än att jag är hemma, träffat Jessi, färgat håret, fått reda på att de vill ha kvar mig på Coop trotts att jag bor i Oslo för tillfället, grillat med pappa, kollat på film med lillasyster, suttit i detta gala bra solväder, ätit riktigt god mat, packat ner alla mina sommarskor+kläder, städat i min lill-stuga, kört bil, sett naturen och fått känna den, träffat Johan och Ossian, legat och chillat i en hängmatta, handlat mat, hjälpt pappa att lasta en  leverans, blött mängder av näsblod... och nu ser jag bara fram emot morgondagen!! För vem som helst en helt vanlig dag, men för mig, jag är överlycklig, men TRÖTT!!!

I morgon lyder schemat:

Upp senast 08.00,
Tvätta lite,
Fixa mig,
Träffa farmor och farfar,
Om jag hinner även Annette och familj innan klockan 13.00
Hinna in till systemet för inhandling av diverse alkohol som skall medtages till Norge
Runt 13.00 ska jag åka in till Jessi i Norrtälje och sola samt chilla i parken, ev minigolf
Runt 18.00 hem igen,
Äta, (hoppas på grillat även i morgon)
Träffa Annette om jag inte hunnit de tidigare,
Bokq på något sätt färdmedel hem, tåg eller flyg..?
Hoppas på att kunna träffa Alle en sväng
Packa
Umgås med pappa,
SOVA??

Tror ni jag överlever?????

Nu är det dags att sova, ni förstår att det krävs energi av att vara hemma och att hinna träffa alla, och ändå inte vara stressad!

OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0