Midsommar i Oslo!

Känner mig lite stressad/rastlös.. Jag brukar liksom ha stenkoll på allt om jag "styr" något. Men i dag, har jag inge koll på något.. Har inge koll på när folket kommer hit, när vi ska plocka blommor, handla mat, fixa i lägenheten osv. Ingen koll alls! Men jag ska möta upp Linn, kickan och Sanna om en timme för att åka till Ikea och handla Sill. Får ta och snacka med tjejerna då!

Det verkar som vi blir, jag, Linn, Kickan, Sanna, Sebbe, Danne, Christian, hans kompis, en kompis till Sanna, My och Miranda! Känns som om midsommar i Norge kommer bli bra ändå!

Så här såg jag ut förra midsommar...! Sol så klart, kommer nog inte bli det i år... Vaknade i morse av att de tok regnade! Helt sjukt, jag vaknade av de liksom! Jag som annars sover jävligt djup!


Kommentarer
Postat av: ISA

Supersnygg knänning! :)

2011-06-28 @ 13:03:40
URL: http://isablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0