Många bollar i luften

På något sätt lyckas jag alltid sätta mig i svåra situationer där svåra beslut måste fattas. Nu har jag tre olika bollar i luften och jag har ingen aning om vad jag ska göra.. Varför kan det inte bara vara lättsamt med allt. Vilket det egentligen är, men samtidigt inte.. Aja, vi får se vad som sker!

Har varit iväg på ett möte nu på morgonen som var mycket positivt och nu vet jag inte riktigt vad jag ska underhålla mig själv med i dag.. Är nämligen ledig, och gissa vad! Jo det är skit väder, spöregnar! Men tänkte jag ialla fall skulle ta i tur med mitt rum och tvätta lite, sedan åka en sväng till vinmonopolet, men sen då! Igen aning. För nu är det bara jag och Moa i lägenheten och hon jobbar så hon är hemma till klockan 20.00! Så What to do!!!??

Om någon har tråkigt i Oslo och vill leka, hör av er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0