Lördagnatten

Började dricka ganska tidigt, kanske runt 8 tiden i lördags. Strax där efter kom Sebbe förbi, efter de Sanna.. Klockan han bli lite mer och sedan kom Madde och Espen förbi, sedan Linn och Kickan, även Christian nr 1 från jobbet och han hade med sig en kompis jag inte minns namnet på. Sedan hade nog klockan blivit lite väl mycket och jag tömt min 70is...För tydligen var det tre till tjejer här som var bekanta till någon, men jag har verkligen inge minne av de alls. Lyckade i alla fall få i mig 5 öl till efter de.... "Norrtälje fylla" som jag kallade det hela kvällen...

Sedan var ialla fall jag påväg ut på krogen, men tydligen så ville ha träffa en person nere på Aker brygge, så jag tog troligen en taxi ner dit.. Så de får bli en utgång med tjejerna en annan gång, förhoppningsvis i helgen?

Kom hem till lägenheten och fy fan hur det såg ut här i går.. Såg ut som västa pundar tillhållet.. Så ringde en städfirma som fick fixa de... Haha nej då, men de hade behövts... Tro mig..!

Tror att min bakfylla sitter i än, för jag har varit så sjukt seg i dag, men det kan även vara vädret... Så ska lägga mig ned och kolla på film nu, och bara må gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0