Lite smått och gott från helgen

Just de, det är ju fler dagar på en helg... Haha.. Lördagen spenderades framför film med god middag och sedan ut en sväng på en uteservering. Hade sjukt trevligt den kvällen också. Sedan spenerades även söndagen en viss del framför film med middago och en liten stund i solen, då den ville titta fram.!

Nu har jag chillat hela dagen idag, har mått lite halvkasst, någe knas med magen. Tror jag lyckats äta något gammalt idag... Tror det kan vara någon av ostarna vi hade i fredags, så nu är de kastade!

Har sjuk ångest för vad jag ska göra i morgon, ska tydligen regna hela dagen och jag är ledig..... Booooooooring! Hatar mina tider på Max... Men det är snart över, för jag sa upp mig i torsdags.. Så nu har jag cirka 6 arbetsdagar kvar på Max!! Jippiiii! Sen ska jag hem en vecka och slutligen börja på Samson (ett café)!


Bilden är dock från min och Moas vistelse i Kroatien/Venedig förra sensommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0