Lågt IQ......

Ibland kan man undra om jag är blond i huvudet på riktigt..!!! Igår på dagen hade jag inge internet, jahap tänkte jag, får väl se om de är tillbaka i kväll efter jobbet. Kommer hem, inge internet.. Skjut mig! Ensam i lägenheten utan internet och INGEN att prata med..

Sätter på datan nu i morse när jag vaknade... Inge internet... Tänkte att jag slår mina geniknölar ihop och försöker felsöka felet. (Moa lyckades ju förra gången, så denna gång var det min tur att tänka smart) Så börjar felsökningsprogremmet..

Vet ni vad felet var!!??
Jag brinner av!! Den trådlösa knappen på datan! Skojjar jag med mig själv eller? Det är de första man kollar liksom! GAaaahhhaa.. Aja , nu har jag internet i alla fall..!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0