Krig i kollektivet

Jag snor ett inlägg från Moa, hon beskriver situvationen så bra...

" Ligger och ler i mitt lilla rum här. Först hör jag Erica skrika till och börja svära innifrån duschen. När hon kommer ut skriker hon "VI SKA HA ETT MÖTE OM DUSCHEN!!!!" Hahaha!! Någon smart jävel (matte) sätter alltid på munstycket i taket så att vattnet kommer därifrån och glömmer man ändra det så får man en kalldusch! "


Blir så jävla irriterad varje gång det händer och det har hänt ganska ofta! Jag går in i ducshen (även om jag ska duscha håret eller inte) tar tag i munstycket, vrider på kranen och vad händer....!! Jag får världens kalldusch rakt i håret och över hela kroppen, samt ansiktet.. Inte nog med en kalldusch, de gånger jag inte ska blöta håret eller ta bort sminket.. Då är det inte lika roligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0