Kloka ord från en framgångsrik kvinna

Som tillexempel, antingen tänker man:

.. Att celluliterna syns vid shortskanten, eller att mina benen tar mig överrallt i hela världen

.. Att man är singel och ensam, eller att man har hur mycket egentid som helst och kan göra allt

.. Fan jag skulle inte ätit den där glassen, eller hur gott det är med glass på sommaren

.. Jag har inget kul planerat i sommar, eller jag har hela sommaren blank, allt kan hända

 


Ett utdrag från Blondinbellas blogg... Den kvinnan kan inte bara peppa sig själv, utan andra också. Jag blir så mycket bättre till mods när jag läser hennes blogg. Att en kvinna i min egen ålder kan komma med så bra lösningar och klokca ord. Jag är målös och riktigt glad över att det finns kvinnor i unga åldrar som tror på sig själva och kommer bli något stort. Isabella Löwengrip, är ett namn som kommer finns med i Svensk historia..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0