Helt förstörd i benen

Jag bara älskar att säga ordet "helt förstörd". En gång i tiden, när det inte fanns några beskymmer, inget ont i världen, sa en klok, "man"/ung kille , "-Jag är helt förstörd". Och detta har satt sig ända in i ryggmärgen, och jag ler än idag när jag tänker på det.. Men de västa är att de citatet är det bästa som kommit ur hans mun, för i vissa situvationer kan man inte beskriva hur man mår, och då passar verkligen, "-helt förstörd" aldelles utmärkt!

Min kropp är helt förstörd nu! Har lagt in högsta växeln nu med power walk, till och från jobbet, och även när jag är ledigt, vilket har lett till att jag har fått en sjuk träningsverk och trötta ben.. Eller nej.. "-Helt förstörda" ben.. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0