Gissa vem som är i SVERIGE!!!

Nu är jag endast 2 timmar bort från Stockholm och jag är överlycklig. Det är så fint väder och jag är nästan lite pirrig i magen av iver att få se hur det ser ut hemma! Sist var det 27 minus och 1 meter snö typ..!

Dagen har varit sjukt seg på jobbet, för de första för att jag fick vara i serveringen, för det andra för att jag hade endast sovit cirka 2 timmar i natt, eller snarare i morse. Men jag hade så sjukt trevligt igår så det väger upp de hela och jag kan endast le när jag tänker på mina 2 timmars sömn.. Sedan direkt efter jobbet satte jag mig på tåget. Fick panik när en man började vara riktigt pratglad, jag som ville sova i kapp några timmar. Men jag smög på mig mina hörlurar och slocknade dirket.. Sovit nu i cirka 4 timmar. Så jag hoppas verkligen att jag kan sova i natt. (!!!!)

Vet inte hur jag ska uttrycka mig, men jag är så glad! Fast ändå har jag lite ångest över hur kul alla kommer ha hemma i Oslo nu när det äntligen blivit fint väder! Men jag vet ändå att jag kommer att få så mycket kvalitetstid och kommer bli super lycklig och kommer kunna leva på denna resa hem länge i sommar.
.
.
.
.
.
.
.
.
Här skulle jag egentligen lagt upp en standard "tågbild" men eftersom mitt internet är så trögt så funkar inte de för tillfället. Men tur är väl kanske de, har gårdagens kläder (visseligen böt jag kläder sent i gårkväll) men gårdagens smink och som dagt, 2 timmars nattsömn.. He he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0