Ensam...

Räknas det som om att man har badat om man har stått i havet med vatten upp till knäna?? Haha! Det var verkligen så sjukt kallt! Så i stället låg jag, Moa, Madde och Ponka på Huk och solade.. Ja inte svenskt huk, utan ett stället som heter de i Oslo. :)

Jag blir så less på att det är dåligt väder när jag är ledig och bra väder när jag är ledig. Precis som i dag.. Va fan ska jag göra! Är så less. Vill bara ligga och mysa i sängen med en bra film med någon, inte ensam, för det är precis det jag är nu.. Ensam....


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Ställ en fråga på det just DU vill veta.. finns det något hemligt jag bär på..? TA REDA PÅ DET NU! Varje dag kommer ett nytt erkännande publiceras i kateogorin FowZie's Erkännande. Finns inga gränser när de gäller frågor, nu är det dags för 100 % ärlighet!

direktlänk: http://feliciaaulen.blogg.se/2011/june/fowzies-erkannande.html

2011-06-14 @ 14:11:46
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0