Dubbla pass på jobbet!

Är hemma en snabbis från jobbet efter att ha jobbat mitt eget pass. Nu ska jag snart iväg igen och jobba ett pass åt en annan. Så har precis ätit för att få energi och nu ligger jag i sängen och äter lite choklad. Måste ju få energi, så det är tillåtet! :)

Känner att jag skulle kunna somna här där jag ligger, men måste hålla mig vaken, för om 20 min åker jag igen! Fy fan vad stressad jag känner mig. Men gick ialla fall hem idag från jobbet med en arbetskollega som bor granne med mig. Så frisk luft och lite mortion har jag i alla fall fått.. Anlednigen är att jag inte vågar åka t-bana i onödan, har nämligen inge busskort, och har inte lust att böta 900 nok.. Men men, ska köpa busskort snart, men just nu har jag inte ekonomi till ett busskort utan bara till mat den närmsta veckan eftersom lönen kommer den 15....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0