Weekend i Strömstad, Torsdag-Söndag!

Dagen har varit en stor plåga och jag har gått omkring och varit skit sur.. Har frågat hur många som helst, aja inte överdriva, men i alla fall 7 personer om de jobbar på fredag och om de kan jobba åt mig.. Ingen har kunnat.. + att jag har haft sjuka smärtor i magen.. Så jag förberädde mig på att gå hem och dra täcket över huvudet.

... Men, när jag kommer ner efter jobbet och kollar mobilen, så har en tjej svarat och kan jobba åt mig!! Jaahhoooow! Så torsdag eftermiddag åker jag med C till Strömstad och stannar tills söndag eftermiddag! Hoppas på en mysig och fartfylld helg i Sverige!

Hahahaa, bjuder på den!! Då förstår ni att mitt humör är på topp nu va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0