Vad sjutton har jag gjort!

Jag har gjort något dumt. Väldigt dumt..

Jag har bokat flygresa hem på fredag.. Det tycker ni säkert inte är några problem alls.. Men grejen är att jag aldrig flygit ensam förut och tycker det är jätte otäckt att hitta rätt gate osv.. Sen ska jag checka in väskan, leta mig igenom taxfreen och sedan komma på rätt flyg. Arlanda känns okej, men jag lovar att när jag väl kommit på flyget på Gardemoen, att jag kommer tappa bort min väska.. Usch.. Sedan ska jag hitta ett tåg eller en buss som tar mig till Oslo city..

Aja, detta är väl ett steg i rätt riktning in i vuxen-världen.. Men det ska nog gå bra..

Har legat breve poolen hela dagen idag och bara steeeekt. Så jävla nice med sol! Efter mycket tjat från lillasyster, Mary-Linn så hoppade även jag i.. Kallt!

Nu ska jag ner en sväng till Farmor och farfar som bor nästan granne med pappa..

Började fundera på om pappa tycker jag har dålig andedräckt. Fick nämligen 17 stycken askar Läkerol.. Haha. Eller så är han bara snäll :)

 

 


Hur grym är inte Beyonce! Helt målös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0