Lägenheten på majorstuen

Blev riktigt sent i går, trotts att jag skulle lägga mig i tid. Moa kom från Sverige vid 12 tiden, sen blev de lite snack och efter de var jag uppe i varv och låg och läste väldigt länge..

Trotts de, gick jag upp vid 10 i dag när Moa kom tillbaka från gymet.. Nu har jag förflyttat mig till Moas säng, där vi båda sitter osociala mot varandra med varsin dator i knät.. Haha!

Får se vad det blir av dagen, men tänke roa er med att visa hur lägenheten jag bor i egentligen ser ut..

Vardagsrumet, sedan syns köket lite..

 

Öppen spis, och så ser ni en liten del av köket..

 

Köket, eller köksbordet..

 

Sovrummen hade jag ingen bild på, men lika bra är väl de, är så sjukt stökigt där nu.. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0