Min galna Onsdag i Norrtälje med underbara Jessi

Var ska jag börja...??

I Onsdags när jag kom till Jessi strejkade vädret, så vi bestämde oss för att åka till Täby för att kolla på Bio i stället.. Gick och omkring och shoppade lite. Egentligen hade jag köpstopp, men jag blev så sjukt kär i ett par skor jag hittade. Sedan var jag tvungen att handla till lite smink som gått åt, ( det är ju ändå ett standard inköp, hyigen liksom)

Bättre bild än denna har jag inte på skona. Detta var även min outfit för onsdagskvällen + en kavaj över..

 

Bion var faktikst bra och det bästa var att jag och Jessi satt ensamma med endast två till i hela biosalongen. Haha. Kunde prata i filmen och skratta hur mycket jag ville.. Vi åt även mat på Taco-bar. Det var riktigt gott! Mumms!



Efter bion åkte vi hem til Jessi. Hon övertalade mig att stanna kvar över natten, så vi gick ned och satt oss i Parken för hennes pojkvänn Daniel medverkade i en fotbollstunering. Så vi satt på en fit i gräset och drack cider..

 

Turen var på vår sida och Daniels lag vann, vilket innebar fri entre till "Havs Piren" och reducdrat pris i baren. Så vi cyklar hem först och dricker lite vin och fixar till de sista. Kommer ner till Piren och det är lång kö för att komma in, men denna kvällen var vi VIP eftersom jag var i sällskap med de vinnande laget. YES! Kommer in till en stor resarverad soffgrupp och in kommer en stor cromad skål med 4 champangeflaskor och massor av öl.. Kan ju säga att det var riktigt nice!

Träffade massor av bekanta och det var super kul att vara ute med Jessi. Vi hade det as kul och öste som fan på dansgolvet!

 

 

Torsdag morgon var inte lika rolig, men jag tog mig upp i alla fall och åkte hem. Kändes inte så kul att åka från Jessi, men jag hoppas hon kommer och hälsar på snart i Oslo.. Tog det lungt och umgicks med familjen, samt farmor, farfar och även Annette med familj. Som jag även tog en powerwalk med på kvällen. Jättetrevligt även det!

Så, nu tror jag att jag gjort er tillräckligt ointresserade.. Haha!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0