Har varit mycket upptagen under dessa dagar.. Sorry!

Jättedåligt uppdatering, jag vet..!! Sorry!

Men Torsdag i alla fall. Först tog jag en sväng förbi Moas jobb, där jag satt och snackade och tog en sallad. Blev även någon kaka.. Åkte sedan dirket till C för att bara ha de mysigt.

Fredag: Var hemma hos C, åt middag och drack lite öl och hade det jättemysigt även denna dag.

Lördag:
Klockan ringer 05.30 och jag tar tåget hem till Majorstuen för att packa väskan, duscha och äta frukost på en timme (!!!). Lyckades faktistk och satt sedan på bussen hem till mamma i Karlstad. Var framme vid halv 12... Precis när mamma och Anders hade plockat upp mig så ser vi hur en bilolycka inträffar precis framför oss. En bil kör rakt in i en motorcykel och killen på motorcykeln släpas under bilen.. Jag sitter kvar i bilen medan Mamma och Anders går ur för att hjälpa till. Usch vad otäckt! Ni kan läsa om det här:

http://www.nwt.se/112/article933833.ece

På eftermiddagen/kvällen grillar vi hemma på altanen, och snacka om FINT väder! Hoppas verkligen på att få lite färg nu när jag är i Sverige..

Blev sedan en tur upp till syster och Anderas på kvällen. Satt hemma och fika och åt jordgubbar hos dem. Var riktigt kul att träffa syster en sväng! När jag och mamma kom hem från syster och hennes pojkvänn kollade vi på film... Eller jag somnade..

Söndag: Vaknar helt förstörd, men när jag kommer ut i köket stor en dröm frukost framdukad. I love to be at home! Åkte sedan en sväng upp till mormor och hennes sommarstuga. (ett ställe där jag spenderade varje sommar under min uppväkt som liten). Satt i solen och pratade jag, mamma och Mormor. Sedan gick vi och badade en sväng, faktikst så var det varmt i vattnet. För eftersom jag inte badat någon gång i år, så var detta min första och det blir lätt att man tvekar lite. Men som sagt, väl i, var det riktigt skönt!

Nu är jag hemma igen och har precis ätit middag. Som det ser ut nu på schemat så blir det lite chill på altanen och sedan mys framför tven med mamma. I morgon går nämligen min resa vidare mot pappa och Norrtälje..

Tåget går 06.39... Roligt va? Fy fan! Men då är jag hemma till cirka 11-tiden, och får mer tid i Roslagen. Eftersom jag åker hem tidigt på fredagen igen till Oslo.. Jobbar nämligen på lördagen..



Hade så gärna velat ha en kamera så jag kunde ta kort på det underbara vädert och turen till syster och till mormor, men ska köpa det så snart jag känner att ekonomin är okej..



Tänk er att klockan är 19.00 och inte ett moln på himlen och jag sitter på treassen och bara njuter. Det ulitmata nu hade ju varit vitt vin och räkor..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0