Toppenväder i Oslo

Det är toppenväder här i Oslo och jag ska snart gå till jobbet. Har lite lätt ångest för att det är fint väder nu och inte när jag var ledig förra helgen. Men egentligen så gör det inte så mycket, för förra helgen var toppen och kommer kunna tänka tillbaka på den länge framöver.. (toppen förutom det som hände den 22a.. Usch. Jag är en sådan människa som helst inte pratar om saker, men kan säga så mycket att jag tycker det är skit jobbigt, jobbigt att se alla blommor i staden, jobbigt att veta, ja allt. Hade faktiskt svårt att sova de första nätterna efter att de hände)

Men men, blir en lugn kväll efter jobbet. Ska nämligen jobba även i morgon... Lite halv drygt! Aja, ha en fiiiin dag!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0