Sjukt stressad i dag, men kvällen kommer avslutas i Strömstad med en redbull-vodka i handen!

Jag känner mig lite lätt stressad.. Mitt "schema" började redan igår efter att jag kom hem från jobbet.. Åt mat och sedan tog jag en tur på stan med Moa.. Och där efter börjar det:

Onsdag kväll:

21.30 -> Packa väskan

Tisdag:
06.30 ringer klockan.
07.15 lämna skattekort hos W.B samson för att få lön.
07.30 möta upp C vid Oslo s för att få nyckeln.
08.00 hemma igen, somna om
11.00 vaknar jag, (skulle gå upp 12) står nu och lagar mat..
12.00 Ordentlig ducsch, packa resten, dvs ganska mycket.
13.30 åka till bussen som går hem till C
14.30 hem till C hämta hans resväska
15.00 åker tillbaka hem igen
16.00 cirka hemma
16.20 ta med mig båda väskorna samt datan
16.45 möta upp C på busstationen
17.05 sitta på bussen till Strömstad..
19.30 Framme i strömstad
- Ta buss till platsen vi ska bo på och sedan äta middag...

Känns ganska stressigt va? Men jag känner på mig att det kommer bli en skit bra helg! :) Moa är så gullig och lånar ut sin kamera till mig så jag kan ta bilder, snällt va? Lilla gumman, min BFF :) (Best friend forever)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0