Rajki is back in town! (majorstuen) Hihi

Har verkligen tappat intresset för internet, bloggar, FB och annat under en tid.. Jag ju haft semester!!! Gaaaaah! Men nu är jag tillbaka och oj så mycket det har hänt, orkar inte berätta allt, så jag kommer att lägga upp semestern i Strömstad med C i bilder. Okej?

Det var i alla fall toppen bra, och det kändes inte alls kul att komma tillbaka till Oslo.. Ska faktiskt spendera min första natt i min säng sen en vecka tillbaka.. Kommer kännas konstigt + att det är ingen mer än Danne hemma. Så jag känner på mig att antagligen kommer jag ligga framför datan eller tv tills det är dags för att sussa.. Booooring!...

Som sagt, bilder kommer, men inte i dag... Har kameran kvar hos C, samt resväskan. Åkte dirket till jobbet igår från han och i dag, och då vill jag inte släpa omkring på den. Det är nämligen så, för att komma ned till personalrummet måste man gå ned för en super liten och smal spiraltrapp. Och väskan väger sjuuuukt mycket, så nej tack! Bilder kommer snart!

Puss och klem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0