Power walk i solen

Har nyss varit ute på en power walk i 45 minuter med Moa! Vi gick i Vigelandsparken och vilket väder det är! Så himla fiiiint, äntligen. Parken är enorm och full med turister, men det gäller att sixsacka mellan alla..

Höll på att inte komma upp ur sängen när Moa väckte mig.. Vi hade bestämt att vi skulle upp i tid. Men ni vet hur skönt det är att ligga och snosa,och somna om när man vet att man kan göra det för att man är ledig! Men tog mig upp i alla fall, och nu efteråt känns det jättebra!

Sitter och äter frukost/lunch, Omelett med lök, skinka och tomat, och såklart, min favvo krydda, Oregano+salt! Till de äter jag Keso, mums!

Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0